fredag 29 april 2011

Mer ringar


Denna ring har en reglerbar silverfärgad stomme. På denna har jag limmat en låg pyramidformad glaspärla med flat botten. Stenen är i både svart och vitt.
Pris ca 60:- (Såld i svart, finns i grå, grönton och champagne)


Stommen till denna ring är ganska berd och mönstrad i silverfärg. På denna har jag limmat en flatback i svart agat. Även denna ring är reglerbar och passar likabra på lillfingret som på långfingret.
Pris ca 60:-


Denna ring består av en silverfärgad fast stomme, ca 16,5-17 mm. På denna har jag limmat tre flata ljuslila Swarovski kristaller.
Pris ca 60:-


Denna ring har en tunn silverfärgad stomme med blomblad på toppen. I mitten av dessa har jag limmat en gråbrun skimrande sötvattenpärla. Denna ring är fast och ca 17 mm i diameter.
Pris ca 60:-


Stommen till denna ring är även den silverfärgad och reglerbar. På denna har jag limmar en 26 mm stor flatback i Ametist.
Pris ca 80:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar