tisdag 12 april 2011

Hjärtliga Armband

Insåg att jag hade många olika typer av hjärtan liggande och bestämde mig för att göra något kul av dem. Det blev fyra olika modeller av armband.


Det första har jag tillverkat efter inspiration från en bild jag sett. Jag har här flätat samma vire och tråd med grå glaspärlor, så de blir till ett halvstelt öppet armband. På mitten av armbandet har jag hängt ett hjärta med texten "Kiss Me".
Pris ca 100:-


Nästa armband är tillverkat av en mörkbrun flätad läderrem, med guldfärgade fästen och ett blomformat insticksål. På remmen har jag satt ett guldfärgat dubbelt hjärta.
Pris ca 100:-


Detta armband utgår från fem tunna läderremmar sammansatta i silverfärgade fästen. På remmarna har jag satt två silverfärgade bubbliga hjärtan med stort hål. Låset består av ett toglås format som ett hjärta med en pil igenom.
Pris ca 100:-


Även detta rmband består av läderremmar, här fästa runt ett öppet hjärta i antik silverfärg. Låset består av ett toglås med en blomma på.
Pris ca 100:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar