onsdag 27 april 2011

Halsband med stansad text

Personliga smycken är alltid kul. Här är tre halsband där jag har stansat olika namn och ord.


På ringen som här hänger i en kulkedja har jag stansat ordet "Lycka". I ringen har jag hängt en vinröd sötvattenpärla.
Pris ca 120:- (Går även att få i äkta silver, då blir priset ca 450-500:-)


Detta halsband innehåller flera olika stansade delar. På den silverfärgade ringen som håller samman halsbandet är texten "Faith, Hope, Love" stansad. Ut från ringen hänger tre silverfärgade hjärtan, där det står olika namn på samtliga hjärtan. I kedjag är det svarta vaxade glaspärlor insatta.
Pris ca 150:-


Även detta halsband har en stor ring som håller det samman. På ringen här jag jag stansat in texten "Mamma, Pappa, Leo". Ut från ringen hänger en bricka med ett namn på, ett silverfärgat hjärta och en stor svart glaspärla. Även här sitter det svarta vaxade glaspärlor i den långa kedjan.
Pris ca 150:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar