måndag 17 januari 2011

Säkerhetsnålar

En smyckestyp som jag testat på nyligen är helt på beställning. Fick önskemål kring om man kunde göra en säkerhetsnål till en tröja lite roligare än bara den vanliga basen i metall. Var ju självklart tvungen att testa detta. Här är två olika modeller jag fått till.


Denna säkerhetsnål har tre öglor till hjälp för dekoration. I dessa har jag färst en lite kraftigare silverfärgad metalltråd i en cirkelform. Kring tråden har jag sedan trädd en tunnare tråd med glasstenar i.
Pris ca 80:-


Denna säkerhetsnål har samma bas som ovan. Metalltråden har jag här snurrat runt öglorna efter fantasi och sedan även här trätt en tunnare metalltråd runt. Pärlorna i denna består av små silverfärgade pärlor och vita ispärlor.
Pris ca 80:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar