söndag 23 januari 2011

Halsband i Läder och Mocka

Många hängen lyfts fram på ett väldigt vackert sätt om man hänger dem på en enkel läder- eller mockarem.


I detta halsband har jag på en ganska kraftig svart läderrem hängt ett stort silverfärgat hänge. Hänget har jag tillverkat själv av en silverfärgat metalltråd som jag snarrat efter fanasi. På tråden har jag även hängt en silverfärgad metallpärla.
Pris ca 80:-

Denna stil på Halsband passar även väldigt bra i Sterling silver. Priset i Äkta silver skulle då troligtvis hamna runt 250-350 :- beroende på storlek på smycket.


Även detta halsband har en kraftig läderrem som bas. På remmen hänger ett Alienskepp i metallfärg. Passar bra till smågrabbar!
Pris ca 80:-


Till detta halsband har jag blandat svart mockaband och kulkedja, som jag flätat samman. Hänget består av ett silverfärgat hjärta som är öppningsbart, där man kan sätta in valfritt foto.
Pris ca 120:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar