lördag 19 februari 2011

Blandade Örhängen

Några olika modeller av örhängen. Ingenting likt det andra, vilket jag tycker är det roligaste.


Dessa örhängen består at två svarta katter, i hamrad metall.
Pris ca 80:-



Till dessa örhängena har jag experimenterat med smyckeswire, tunn silverfärgad kedja och pärlor i grå glas och silverfärgad metall.
Pris ca 100:-



Dessa örhängena består av en bas i lucite i form av en kalla. Inuti denna har jag hängt en rund pärla i svart Onyx.
Pris ca 80:-



Dessa örhängen består av ett grönt silverfolierat hjärta, med en silverfärgad pärlhatt i botten.
Örhängena har jag tillverkat på beställning av min syster.
Pris ca 80:-



Dessa örhängena består av en 20 mm stor blommig silverfärgad filigranpärla .
Örhängena har jag tillverkat på beställning av min syster.
Pris ca 80:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar